sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Give me some death

Eilen tuli tehtyä kyläily Turkuun ja läpivalaistua hieman kauppojen vaatetarjontaa ja lopputulos oli sitä mitä oletin sen olevan eli ei mitään mielenkiintoa herättävää. Hyvin tavanomaista kevättarjontaa kuin voi vain olla. En toisin lähtenyt ostomielellä liikenteeseen, sillä vaatekaapit ja laatikot pursuilevat yhä edelleen ja luonnoskirjani kätköistä löytyy yhtä ja toista toteuttamisen tarvetta vaativaa projektia. Kenkiä toisin hamuaisin, vaikka kahdet jo ostin. Olen harkinnut pitäisikö panostaa kunnon nahkaisiin perus korkkareihin, jotka toisin luultavasti maksavat. (mutta olen valmis maksamaan laadusta). Viime kesänä alennuksesta löytyneet keinonahkaiset kenkäni huutavat roskakoria luokseen samoin tekee myös tekonahasta oleva laukkuni. Laukku valikoimat olen todennut jo moneen otteeseen surkeiksi. Aina jokin on vialla. Joko materiaali on huono, (halvan näköinen keinonahka) tai laukussa on kiinnityksenä vain läppä, jossa mahdollisesti magneettinappi tai hihna uupuu tai koko on väärä. Laukut tuntuvat olevan joko älyttömän suuria tai aivan liian pieniä. Olen toisin mielessäni suunnitellut unelmalaukun, joka vaatisi vain materiaalit ja muutaman tunnin aikaa valmistukselle.

Tänään sutasin pitkästä aikaan huuliini kirkuvan punaista lemppari punaa ja kuinka kivalta se näyttikään tauon jälkeen. Olen alkuvuoden suosinut tummempaa silmämeikkiä ja jättänyt huulipunat sikseen. Tykkään ylikaiken punaisen huulipunan reaktiosta tehdä ihosta entistä kalpeampi.



Ostin eilen yhden osan lisää Charlaine Harrisia ja nyt olen viettänyt aikaani kirjaa lukien. Aloin myös valmistamaan uutta korsettia, joka mahdollisesti valmistunee lähipäivien aikana.

3 kommenttia:

  1. Puanen huulipuna rocks<3 Sulla on ihana kaulakoru :)

    VastaaPoista
  2. Tiedätkö, että tätä sinun blogia on todella raskas lukea sen vuoksi, että tausta on musta ja teksti valkoinen. Minulla alkaa silmät vilistä rivien välissä ja tuntuu alle minuuten, että päätäni alkaisi särkemään.

    Tykkäisin lukea blogiasi mutta joudun nopeasti vaihtamaan sivustoa koska en vain pysty lukemaan sitä kovin pitkään.

    VastaaPoista
  3. Leena: Olen kanssasi samaa mieltä ;)

    Dweia: Itse asiassa omilla näytöilläni blogipohjani tekstin tausta ei ole täysin pikimusta, juuri siksi että kontrasti tekstin ja taustan välillä ei muodostuisi liian jyrkäksi. On ollut suunnitelmissa vaihtaa pohja taas vaihteeksi valkoiseen, mutta toistaiseksi näillä mennään :/

    VastaaPoista